30 seconden film, vertelt een heel verhaal

Geplaatst op

Elk nadeel,…..

Corona noodzaakt tot het vinden van digitale oplossingen voor life events. Neem de staalbeurs. Nu niet fysiek, maar digitaal. Daar horen beelden bij. De digitale oplossing voor niet fysiek aanwezig kunnen zijn.
Als corona geen gevaar meer is, zullen veel oplossingen als beter dan het was, of als prettige aanvulling, worden omarmd. Video is belangrijk en zal het nog meer worden.

Salzgitter Nederland

Voor Salzgitter Mannesmann Nederland mocht ik voor de digitale staalbeurs van 13 oktober 2020 twee promofilms maken. Één film als ‘uithangbord’ op de virtuele beurs en één film als verdieping voor in de virtuele ‘stand’.

De video is bedoeld voor de kenners in de staalhandel. De opdracht was: laat zien wat we in huis hebben, laat zien welke voorbewerkingen we uitvoeren en laat zien dat we wel drie vestigingen hebben, maar dat we één bedrijf zijn. Laat zien dat we een krachtige partner in staal zijn.

Omdat het voor kenners is, zijn er nauwelijks woorden gebruikt. Een kenner ziet, bijvoorbeeld, bij de beelden van de blauwe pakketten welk bijzonder staal daarachter schuilgaat.  30 seconden vertelt het hele verhaal.

Korte en krachtig

Langere impressie

Interesse? Laat uw naam achter. Ik neem contact met u op.